Moderní metody a techniky marketingového výzkumu /

Hlavní autor: Kozel, Roman, 1974-
Další autoři: Mynářová, Lenka, Svobodová, Hana, 1956-2011
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
On-line přístup: Digitalizovaný dokument
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Internet

Digitalizovaný dokument

PRIGO

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
462210000177 177 005.4
005.4 (skladová)
(neuvedeno) Dostupné