Using behavioral science in marketing : drive customer action and loyalty by prompting instinctive responses /
"Using behavioral science in marketing shows how to apply behavioral science principles in key areas of marketing, including marketing communications, email, direct mail and ad campaigns, social media marketing and sales funnel conversion strategies. Highly practical and accessible, it includes...
Hlavní autor: | Harhut, Nancy |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Anglicky |
Vydáno: |
London
|
Vydání: | First published |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
PRIGO
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
462210001661 | 1560 | (neuvedeno) | Dostupné |